Become an endowment donor – give incentive to social movements!

I wish to become an endowment donor:

stifterinwerden

Info

Mit einer Zustiftung ab 5.000 Euro können Sie StifterIn der Bewegungsstiftung werden. Damit erhalten Sie ein lebenslanges Stimmrecht im Beirat der StifterInnen.

Als StifterIn können Sie an der Auswahl der Förderprojekte mitwirken und Teil unseres Stiftungsnetzwerks werden. Bei unseren Veranstaltungen können Sie in direkten Kontakt mit Aktiven aus sozialen Bewegungen treten, sich mit Gleichgesinnten austauschen und gemeinsam an politischen Aktionen teilnehmen.

StifterIn zu werden ist ganz einfach: Überweisen Sie Ihre Zustiftung mit dem Verwendungszweck »Zustiftung Bewegungsstiftung« auf unser Konto. Alternativ können Sie uns auch mit dem Online-Formular auf dieser Seite eine Einzugsermächtigung erteilen. Zuwendungen an die Bewegungsstiftung sind steuerlich absetzbar.

Bitte um Kontaktaufnahme
Zustiftung abbuchen
Meine Bankverbindung:
Meine persönlichen Angaben
Mit * markierte Felder bitte ausfüllen!

Data confidentiality:
In order to protect your privacy we use a SSL-server which ensures a safe and encrypted transmission of your personal data.

Subsequently, your personal data will only be stored by us for reason of charging your account and sending you a tax-deductible donation receipt.

Direct debit authorisation:
By giving us permission to charge your account instead of using individual remittances you help us save a lot of work and keep down administration costs. If you don't want to transmit your personal data via the internet you have the opportunity to download the form for sponsorship (PDF, 51 KB) and send it to us by post or fax.

Please note: Unfortunately it's not possible for us to debit from accounts of foreign banks. If you want to support our movement workers from abroad please remit the desired amount to our account or set up a standing order.

Stiften

Jetzt StifterIn werden und Protestbewegungen stärken! Als StifterIn können Sie an der Auswahl der Förderprojekte mitwirken, in direkten Kontakt mit Aktiven aus sozialen Bewegungen treten und sich mit Gleichgesinnten

Spenden

Machen Sie mehr Protest möglich – mit einer Spende in den Fördertopf! Damit erhöhen Sie eins zu eins den Betrag, den wir in der nächsten Förderrunde an Protestkampagnen ausschütten können.

PatIn werden!

Halten Sie einer VollzeitaktivistIn den Rücken frei! Schon ab 10 Euro im Monat helfen Sie mit, dass Ihre BewegungsarbeiterIn langfristig und unabhängig für Protestbewegungen arbeiten kann.

About us

Bewegungsstiftung supports the work of social movements with grants and consulting.

Ask for your free information package! Or learn more about funding opportunities in our film.

Sign up for our newsletter to get regular updates on the work of Bewegungsstiftung.

Facebook Icon (by Dan Leech) Visit us
on Facebook

(For your own safety: We recommend always to open Facebook in a special browser.)

Twitter Icon (by Dan Leech) Follow us
on Twitter

Become an endowment donor now! Strengthen social movements
as part of the network!

Make an ethical and sustainable investment and donate the interests to projects.

Make engagement possible! Become the direct sponsor of a movement worker. From 10 Euro per month.

Artilleriestraße 6
27283 Verden